Każde szkolenie projektuję tak, by jak najlepiej odpowiadało potrzebom danej grupy szkoleniowej.
W badaniu przeprowadzonym w Wlk. Brytanii, przedsiębiorcy uznali dobre zarządzanie doświadczeniami klientów za najważniejsze dla poprawy wyników rynkowych (2015, badanie Adobe). Dzisiaj, dużo bardziej niż w przeszłości, wzmacniania relacji z klientami i budowanie lojalności jest warunkiem stworzenia silnej marki. Wykorzystanie narzędzi i praktyk CX Management pomaga tworzyć kulturę organizacyjną skoncentrowaną wokół oczekiwań i potrzeb klientów i zbudować silną przewagę konkurencyjną. Efektywne strategie CX angażują właściwych interesariuszy w organizacji, wykorzystują mierniki i bazują na projektowaniu doświadczeń generujących pozytywne emocje. CX Management to z pewnością obszar, w który warto zainwestować czas, energię i inne zasoby organizacyjne.
ZAKRES TEMATYCZNY
Przeważająca część szkolenia prowadzona jest w formie warsztatowej – uczestnicy pracują w zespołach wykorzystując narzędzia Customer Experience. Części teoretyczne ilustrowane są studiami przypadków omawianymi z wykorzystaniem zadań problemowych i dyskusji.